Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mail: sklep@skorpio.com.pl lub telefonicznie: +48 25 644 00 41.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady  lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy a rozwiążemy problem najszybciej jak tylko umiemy.

Reklamację można również zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Zwroty na podstawie ustawy o prawach konsumenta.

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący

Do pobrania: Przykładowy dokument odstąpienia od umowy (link)

Adres do zwrotu:

PPUH Skorpio

08-110 Siedlce, ul. Karowa 38

Dodatkowe informacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta), w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wyślij pocztą lub drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
  3. Dołącz do przesyłki odstąpienie od umowy.
  4. Na wskazany adres e-mail otrzymasz niezwłocznie potwierdzenie dotarcia przesyłki i oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz informację rozpatrzeniu zwrotu produktu.
  5. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  6. Zgodnie z regulaminem zwrot środków nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

W razie pytań prosimy o kontakt ze sprzedawcą pod adresem e-mail: sklep@skorpio.com.pl lub telefonicznie: +48 25 644 00 41.